
QUE SERIA DE LA VIDA SENSE EL MÒBIL
Sóc partidària de les noves tecnologies, que passaria si no les tinguéssim?, doncs que molts de nosaltres no sabríem de la nostra existència, estaríem tancats

Sóc partidària de les noves tecnologies, que passaria si no les tinguéssim?, doncs que molts de nosaltres no sabríem de la nostra existència, estaríem tancats

Déu existeix?És ell el creador de l’univers?Profundes i antigues preguntes que s’ha fet la humanitat i sense resposta fins ara.Si és un teòleg o un

El núvols acompanyen la nit, i no podem veure ni la lluna ni les estrelles, però arribarà aquell moment en que es disiparan i amb tot

Llegir entre línies, quina frase més intel·ligent!Tots hauríem de saber llegir entre línies, per bé nostre, per millorar el nostre futur, per sentir-nos millor i

Fa uns dies que em sento immensament romántica.He recopilat algunes cançons, que feia anys que no escoltava.Ara m’omplen el cor d’emoció i la vida d’alegria.Aquests

Les dones,som aquests meravellosos éssers, que si no estiguéssim, el món no seria el mateix.Les donesque estem en aquest món per procrear i criar els

Hola, bon dia, el sol llueix i el dia promet ser clar, sense núvols com la meva ment.Avui em sento romántica.Saps que diu el clavell

Ho veus tot negre, el camí s’ha tallat, els amics t’abandonen, la il·lusió amb ells se’n anat, no veus cap sortida. Doncs estàs molt equivocat, tot

Els records ens permeten viatjar enrere en el temps,mirar cap al futur i afectar com ens sentim en el present,és experimentar els canvis produïts en

Soc un arbre Soc més que fusta i llenya, soc ombra, fruita, oxigen, vida, soc llar… cuida’m.Cuidem els nostres arbres, de les nostres plantes, de