Reflexió

DÉU EXISTEIX?

Déu existeix?És ell el creador de l’univers?Profundes i antigues preguntes que s’ha fet la humanitat i sense resposta fins ara.Si és un teòleg o un

llegir escrit »
Reflexió

LLEGIR ENTRE LÍNIES

Llegir entre línies, quina frase més intel·ligent!Tots hauríem de saber llegir entre línies, per bé nostre, per millorar el nostre futur, per sentir-nos millor i

llegir escrit »
Reflexió

RECOPILANT RECORDS

Fa uns dies que em sento immensament romántica.He recopilat algunes cançons, que feia anys que no escoltava.Ara m’omplen el cor d’emoció i la vida d’alegria.Aquests

llegir escrit »
Reflexió

TOT TÉ SOLUCIÓ

Ho veus tot negre, el camí s’ha tallat, els amics t’abandonen, la il·lusió amb ells se’n anat, no veus cap sortida. Doncs estàs molt equivocat, tot

llegir escrit »
Reflexió

VIATJAR EN EL TEMPS

Els records ens permeten viatjar enrere en el temps,mirar cap al futur i afectar com ens sentim en el present,és experimentar els canvis produïts en

llegir escrit »
Reflexió

ARBRES, PLANTES I FLORS

Soc un arbre Soc més que fusta i llenya, soc ombra, fruita, oxigen, vida, soc llar… cuida’m.Cuidem els nostres arbres, de les nostres plantes, de

llegir escrit »